Hjemmelagde julegaver


Noe av det fineste en kan gi eller få er hjemmelagde gaver laget med hjertet. Det at du har tatt deg tid til å lage noe med dine egne hender gjør at gaven blir ekstra spesiell og garantert godt mottatt. Så jeg tenkte jeg skulle dele noen ideer til hjemmelagde julegaver.





Jeg har alltid minst en liten toalettmappe/ sminkeveske med meg i vesken min for å holde styr på ting som eller ville lagt å fløte i bunnen av vesken. Det er en kjempe fin gave å gi, og den er ikke så vanskelig å lage. Om du vil fylle den med et par hårstrikk, en lypsyl og en liten håndkrem e.l. 


Kjenner du noen som elsker å ta et bad er bathmelts eller bathbombs en kjempe fin gave å gi. Tilsett favoritt duften til den du skal gi dem til, og de vil garantert falle i smak!


Spislige gaver er en klar favoritt hos meg. Jeg har alle rede laget en porsjon med denne super gode kakaomiksen til meg selv og Johan i vinter.


Ha kakaomiksen over i et fint glass i lag med noen mini marshmallows, knyt en fin sløyfe rundt, og du har en kjempe fin gave.


Oreotrøffler er kjempe enkle å lage, og veldig enkel å like. Alt du trenger er tre ingredienser. 


En krukke med chocolat chip cookie miks slår aldri feil, gi den sammen med en liten flaske med hjemmelaget vaniljeekstrakt og du vil imponere de fleste.


Hjemmelaget vaniljeekstrakt er en kjempe fin gave å gi til noen som liker å bake.

Ingen kommentarer