London shopping


Som lovet i  det siste innlegget på HerligeLondon, kommer et lite innlegg om mine nylige innkjøp her i London. For å være helt ærlig har det ikke blitt så mye handling på meg, men Johan har blitt en storshopper etter vi flyttet til London!





Det første jeg kjøpte var en Cynthia Rowley kjole på TK Maxx som er en slagst outlet butikk. Her kan du finne kjente merker som DKNY, Polo, French Connection, Nine West, Gucci, Betsey Johnson osv.,  til nedsatt pris. De selger også kroppspleie som Korres, TIGI, ROC, Elizabeth Arden og mye mye mer.







Jeg har også vert en tur på Primark og handlet et par ting.

Primark er en billig kleskjede som har flere butikker i London.
 Her kjøpte jeg med en ny kåpe, en genser og et par nye sko.





Helt til slutt ett par små innkjøp i fra Boots. I morgen skal vi på middag med velferdsklubben til Statoil. Jeg tenkte jeg skulle gå med den nye kjolen min, men siden jeg er hvitere en et laken om vinteren tenkte jeg at jeg skulle slå til med litt selvbruning.
Før en smører seg inn med selvbruningskrem er det viktig å skrubbe huden, så Soap and Glory Flake away scrubb ble også innkjøpt, så jeg krysse fingrene for at ingen skal bli blendet av min bleike hud i morgen(viss alt går etter planen). Jeg kjøpte også et make up speil i fra No 7.



Så som dere ser har jeg ikke gjort de store skaden når det komme til shopping(enn så lenge).


Vet du om noen butikker/steder i London jeg burde ta turen, så ikke nøl med å legge igjen en kommentar :-)


Ha en fin dag!

Hilde

Ingen kommentarer