Nye innkjøp fra London

Klar for litt shopping!


Den siste måneden har vi hatt besøk av både mamma og pappa, og Linda, Johan søster. Så en kan vel trykt si at det ble litt shopping de siste ukene.
(Viss du vil lese mer om besøket og det vi har gjort den siste tiden her i London, kan du klikke her. Da kommer du til bloggen HerligeLondon der vi skriver litt om ting vi finner på i London.)



Mamma og Pappa ankom London på bursdagen min. I bursdagsgave i fra mor og far fikk jeg denne jakken i fra BananaRepublic.
Jakken er i fra BananaRepublic







Våren er komt til London for fult, og siden store deler av garderoben min består av grått i forskjellige former, fant jeg ut at garderoben trengte et vårløft( tenkte det var en fin unnskyldning).
Den blomstrete blusen er fra Fat Face. Skoene er Keds og t-skjorten er fra Tommy Hillfiger, begge ble kjøpt på TK Maxx.
Begge vesken er kjøpt på TK Maxx, den sotre vesken er fra Modalu. Den brune vesken var bursdagsgave fra Linda.
Genser i fra BananaRepublic

T-sjorter fra Tommy Hillfiger og Oxmo, alle fra TK Maxx.

Så nå er garderoben full av nye klær som jeg kan gå våren med i møte.

Håper du har en fin dag!


                                          Hilde

Ingen kommentarer