Mye har skjedd siden sist



Mye har skjedd siden sist som du sikkert ser, og det begynner å bli en stund siden jeg la ut noe her på bloggen, det vil si det er over ett år siden. Veldig mye har skjedd det siste året, men de to største tingene er at vi flyttet hjem til Norge i februar, og i april kom lille Philip Johan til verden. Det å bli mamma er en stor omvelting, og det har ikke vert så mye tid til annet enn å være mamma, så bloggen har havnet andre rekke, om ikke femte rekke...

De siste månedene har jeg tenkt mer og mer på at jeg savnet å dele noe av det jeg holder på med. Så forhåpentligvis blir det litt mer innlegg fremover.  Noen av prosjektene jeg holder på med nå er å innrede Philips soverom, i tillegg til at vi planlegger barnevelsignelsen som vi skal ha i begynnelsen av oktober. Johan har også bygd fire store blomsterkasser på terrassen/ plattingen vår som må beplantes med en liten hekk for å hindre litt innsyn. Jeg har også planer om å ta en ny opprydding i klesskapet mitt, men det tror jeg må vente til litt senere ut på høsten.




Det å bli mamma har vert en kjempe fin opplevelse som var verdt å vente på.  




 Her er lille Philip, han er vår lille solstråle som alltid har et lurt smil på lur.


Et par uker etter Philip ble født kom flyttelasset fra Korea, det var rundt 50 kasser å pakke ut...



Jeg brukte noen tidlige nattestimer på å tapetsere den ene veggen på rommet til Philip. 
Tapeten er fra Chasing Paper.




Johan har begynte å jobbe offshore igjen, så da må vi klare oss uten pappa et par uker.

Jeg håper du har lyst å følge med videre her på blogg etter vert som jeg begynner å poste igjen.


Håper du har en fin dag.




Ingen kommentarer