gave ideer til henne


Det er tid til å tenke på årets julegaver, og det er alltid noen på gavelisten som er vanskeligere å kjøpe til enn andre. Så jeg tenkte jeg skulle komme med noen gave tips som forhåpentligvis kan gi deg noen ideer eller inspirasjon til julehandelen.






Tøfler er den perfekte gave til noen som alltid fryser på bena, disse fra Birkenstock er min personlige favoritt. De har den utrolige behaglige Birkenstocksålen og overmaterialet er i ull som holder bena varme på kalde vinterdager.  

2 Skjerf  er også en fin gave å gi bort til en venninne, men det passer like godt til en søster eller en bestemor, til og med en bror. Og hvis du tar frem strikkepinnene blir gaven ekstra spesiell.

Armbånd eller andre typer smykker med et personlig preg er en kjempe fin gave til noen du er ekstra glad i. Da får de noe som ingen andre har. På Etsy kan du bestille alt i fra smykker til ringer med din egen personlige hånd skrift som er med å sette et personlig preg på gaven.

Saueskinn   kan brukes til så mangt enten det er som pynt inne eller som sitteunderlag på tur.

Kähler Hammershøi Mugge  er en elegant serveringsmugge og har de samme vakre riflene som resten av Hammershøi serien, og jeg syntes denne serien fra Kahler passer inn i de fleste typer interiør. Denne er på min personlige ønskeliste i år, og håper på at denne ligger under treet på julaften.

Drikkeflaske eller termokopp med navn er en universal gave jeg tror mange blir glad for. Da er det ingen sjans for at noen tar feil vannflaske på trening eller at kaffekopp forsvinner på jobb.

7 Duftlys sammen med hjemmelaget kakaomiks og julekaker er en perfekt venninnegave. Pakk det fint inn i cellofan eller i en liten kurv, og du har en søt liten gave.

8 Gavesett kan være en fin måte å introdusere noen til et av dine favoritt merker. Liz Earle har produkter som passer for de fleste hudtyper, både ung og moden hud. I dette setter får du med alt du trenger til din daglige hudpleierutine. 

9 Clarisonic  er den ultimate julegave for noen som er opptatt av å ta vare på huden sin. Det er en rengjøringsbørste som masserer og renser huden og som fjerner urenheter.

10 Lomme printer er en fin gave til den som liker å ta bilder med mobilen. Denne fra Hp er en av de som kommer best ut i tester av de ulike lomme printerenen som finnes på markede.

Lykke til med årets julehandel. Jeg håper du fikk noen gode ideer, i løpet av neste uke skal jeg prøve å få lagt ut en liten liste med ideer til hjemmelagede julegaver. 



Ingen kommentarer